Wie bent u?
Waar kan ik betalen met de Monizze ecocheques?
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord voor mijn klantenzone aanvragen?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, stelt u een nieuw wachtwoord in via de knop “Wachtwoord vergeten”. U dient uw e-mailadres te bevestigen in het daarvoor voorziene veld. De instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord worden vervolgens per mail verstuurd.
Als Monizze partner, welke voordelen hebben mijn klanten?
Onze gemeenschappelijke klanten genieten van een uitstekende dienstverlening dankzij onze digitale oplossingen. Dit tegen een zeer concurrentiële prijs.
Hoe kan ik mijn facturen via domiciliëring betalen?
Om te betalen via domiciliëring downloadt u via uw klantenzone het SEPA-mandaat voor uw onderneming via het tabblad “Mijn onderneming” en “Betalingswijze”.
Vul het SEPA-mandaat in en u laat het activeren door uw bank.
Vervolgens moet u het mandaat versturen naar supportclient@monizze.be zodat wij de domiciliëring kunnen activeren.
Wat kan ik kopen met ecocheques?
Ecocheques mogen uitsluitend gebruikt worden om ecologische producten of diensten aan te kopen. De Nationale Arbeidsraad (NAR) stelt de lijst met producten en diensten op die met ecocheques gekocht kunnen worden.
De Monizze ecocheques worden aanvaard in een groot netwerk van grote ketens, maar ook in lokale handelszaken. Daarnaast betaalt u met de ecocheque ook online voor aankopen bij verschillende webshops.
Ontdek ons offline netwerk hier.
Ontdek ons online netwerk hier.