Wie bent u?
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik op “Wachtwoord vergeten” wanneer u wilt inloggen op uw Monizze-account via de mobiele applicatie of de Monizze-website. K kies één van onderstaande mogelijkheden om een nieuw wachtwoord in te stellen:
- Via uw e-mailadres
- Via uw gsm-nummer
U ontvangt een link of code via mail of SMS om uw nieuw wachtwoord in te stellen.
Waar kan ik betalen met mijn Monizze maaltijd-, eco- en cadeaucheques?
Er bestaan 3 mogelijkheden om uw maaltijd-, eco– en cadeaucheques uit te geven:
- In een winkel, met uw Monizze-kaart: Er zijn meer dan 30.000 handelszaken in België die de Monizze-kaart aanvaarden.
- Online, via uw MyMonizze-account
- Via Dealzz, ons online voordelenplatform
Hoe breng ik als Monizze partner een klant aan?
Dit doet u volledig automatisch via onze op maat gemaakte partnerpagina, of per mail via uw vaste contactpersoon. U kan ook steeds een mail sturen naar partner@monizze.be.
Contacteer ons partner-team om uw partnerpagina aan te maken.
Binnen welke termijn worden Monizze-kaarten geleverd?
De Monizze–kaarten worden steeds geleverd binnen de tien werkdagen na ontvangst van de kaartbestelling.
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.