Wie bent u?
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op “Wachtwoord vergeten” wanneer u wilt inloggen op uw MyMonizze-account of in de applicatie en kies één van onderstaande mogelijkheden om een nieuw wachtwoord in te stellen:
- Via uw kaartnummer
- Via uw e-mailadres
- Via uw gsm-nummer
U ontvangt uw nieuw wachtwoord via mail of SMS.
Binnen welke termijn worden Monizze-kaarten geleverd?
De Monizze–kaarten worden steeds geleverd binnen de tien werkdagen na ontvangst van de kaartbestelling.
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.
Waar kan ik betalen met de Monizze ecocheques?
Als Monizze partner, welke voordelen hebben mijn klanten?
Onze gemeenschappelijke klanten genieten van een uitstekende dienstverlening dankzij onze digitale oplossingen. Dit tegen een zeer concurrentiële prijs.