Wie bent u?
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.
Waar kan ik betalen met mijn Monizze maaltijd-, eco- en cadeaucheques?
Er bestaan 3 mogelijkheden om uw maaltijd-, eco– en cadeaucheques uit te geven:
- In een winkel, met uw Monizze-kaart: Er zijn meer dan 30.000 handelszaken in België die de Monizze-kaart aanvaarden.
- Online, via uw MyMonizze-account
- Via Dealzz, ons online voordelenplatform
Als Monizze partner, welke voordelen hebben mijn klanten?
Onze gemeenschappelijke klanten genieten van een uitstekende dienstverlening dankzij onze digitale oplossingen. Dit tegen een zeer concurrentiële prijs.
Hoe kan ik inloggen op mijn klantenzone?
U logt zich in op uw klantenzone met uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord die u bij uw opstart bij Monizze hebt ontvangen.
- Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord instellen via de knop “Wachtwoord vergeten”.
- Als u uw e-mailadres vergeten bent, kunt u één van onze experten contacteren via dit contactformulier.
Wat kan ik kopen met ecocheques?
Ecocheques mogen uitsluitend gebruikt worden om ecologische producten of diensten aan te kopen. De Nationale Arbeidsraad (NAR) stelt de lijst met producten en diensten op die met ecocheques gekocht kunnen worden.
De Monizze ecocheques worden aanvaard in een groot netwerk van grote ketens, maar ook in lokale handelszaken. Daarnaast betaalt u met de ecocheque ook online voor aankopen bij verschillende webshops.
Ontdek ons offline netwerk hier.
Ontdek ons online netwerk hier.