Wie bent u?
Als Monizze partner, welke voordelen hebben mijn klanten?
Onze gemeenschappelijke klanten genieten van een uitstekende dienstverlening dankzij onze digitale oplossingen. Dit tegen een zeer concurrentiële prijs.
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.
Hoe kan ik inloggen op mijn klantenzone?
U logt zich in op uw klantenzone met uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord die u bij uw opstart bij Monizze hebt ontvangen.
- Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord instellen via de knop “Wachtwoord vergeten”.
- Als u uw e-mailadres vergeten bent, kunt u één van onze experten contacteren via dit contactformulier.
We hebben de Monizze-kaart van onze werknemer (nog) niet ontvangen.
U moet ongeveer 10 werkdagen rekenen voor de productie en levering van een nieuwe Monizze-kaart. Via uw klantenzone raadpleegt u gemakkelijk de kaartproducties en verzenddata van de Monizze-kaarten van uw werknemers. Ga hiervoor naar het tabblad “Werknemers” en klik op “Kaart creaties”.
Is de verzenddatum al geruime tijd verstreken, maar hebt u de kaart niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. Hou er rekening mee dat de verwerking met de post enkele werkdagen in beslag kan nemen.
Waar kan ik betalen met mijn Monizze maaltijd-, eco- en cadeaucheques?
Er bestaan 3 mogelijkheden om uw maaltijd-, eco– en cadeaucheques uit te geven:
- In een winkel, met uw Monizze-kaart: Er zijn meer dan 30.000 handelszaken in België die de Monizze-kaart aanvaarden.
- Online, via uw MyMonizze-account
- Via Dealzz, ons online voordelenplatform