Wie bent u?
Hoe voeg ik extra terminals toe of verwijder ik een terminal?
Wanneer u een terminal wenst toe te voegen of te verwijderen, dient u een mail te sturen naar shop@monizze.be met onderstaande gegevens:
- Uw btw-nummer en/of aansluitingsnummer
- De nieuwe terminal ID (TID – deze bestaat uit 8 karakters)
Let op: bevindt de terminal zich op een ander adres? Ga dan naar “Hoe voeg ik een extra verkooppunt toe?”
Wat is het voordeel als ik Monizze partner word?
Als Monizze partner geniet u van verschillende unieke voordelen. Zo krijgt u toegang tot verschillende digitale tools. Daarnaast verhoogt u de toegevoegde waarde voor uw klanten en wordt u door het partnerschap maximaal ontlast van administratie.
Contacteer ons partner-team via partner@monizze.be om toegang te krijgen.
We hebben de Monizze-kaart van onze werknemer (nog) niet ontvangen.
U moet ongeveer 10 werkdagen rekenen voor de productie en levering van een nieuwe Monizze-kaart. Via uw klantenzone raadpleegt u gemakkelijk de kaartproducties en verzenddata van de Monizze-kaarten van uw werknemers. Ga hiervoor naar het tabblad “Werknemers” en klik op “Kaart creaties”.
Is de verzenddatum al geruime tijd verstreken, maar hebt u de kaart niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. Hou er rekening mee dat de verwerking met de post enkele werkdagen in beslag kan nemen.
Ik wil mijn werknemers Monizze maaltijdcheques toekennen. Hoe kan ik klant worden?
Monizze klant worden kan via deze link .
Hoe breng ik als Monizze partner een klant aan?
Dit doet u volledig automatisch via onze op maat gemaakte partnerpagina, of per mail via uw vaste contactpersoon. U kan ook steeds een mail sturen naar partner@monizze.be.
Contacteer ons partner-team om uw partnerpagina aan te maken.