Wie bent u?
Waar kan ik betalen met de Monizze ecocheques?
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.
Binnen welke termijn worden Monizze-kaarten geleverd?
De Monizze–kaarten worden steeds geleverd binnen de tien werkdagen na ontvangst van de kaartbestelling.
Hoe breng ik als Monizze partner een klant aan?
Dit doet u volledig automatisch via onze op maat gemaakte partnerpagina, of per mail via uw vaste contactpersoon. U kan ook steeds een mail sturen naar partner@monizze.be.
Contacteer ons partner-team om uw partnerpagina aan te maken.
Hoe kan ik inloggen op MyMonizze en de Monizze-app?
Inloggen op uw persoonlijk account via de MyMonizze website of de Monizze-app is heel eenvoudig:
- Ga naar uw MyMonizze account of open de Monizze-app.
- Vul het e-mailadres of gsm-nummer in waarmee u uw Monizze-kaart geactiveerd hebt.
- Vul uw persoonlijk wachtwoord in. Bent u uw wachtwoord vergeten? Volg dan deze instructies.