Wie bent u?
Binnen welke termijn worden Monizze-kaarten geleverd?
De Monizze–kaarten worden steeds geleverd binnen de tien werkdagen na ontvangst van de kaartbestelling.
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord voor mijn klantenzone aanvragen?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, stelt u een nieuw wachtwoord in via de knop “Wachtwoord vergeten”. U dient uw e-mailadres te bevestigen in het daarvoor voorziene veld. De instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord worden vervolgens per mail verstuurd.
Hoe kan ik mijn Monizze-kaart blokkeren bij verlies of diefstal?
Is uw Monizze-kaart verloren of gestolen? Er zijn verschillende manieren om ze meteen te blokkeren:
- Via de mobiele app onder “Mijn Kaarten”
- Via MyMonizze op de startpagina via “Kaart blokkeren”
- Via onze klantendienst via het nummer +32 (0)78 05 33 77 (van maandag tot zaterdag tussen 8u30 en 18 uur). Vergeet uw rijksregisternummer niet klaar te houden wanneer u ons contacteert.
- Telefonisch door te bellen naar Card Stop op het nummer +32 (0)78 170 170 (7 dagen op 7 de klok rond)
Uw werkgever kan uw kaart ook zelf blokkeren via zijn eigen klantenzone.
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.
Hoe voeg ik extra terminals toe of verwijder ik een terminal?
Wanneer u een terminal wenst toe te voegen of te verwijderen, dient u een mail te sturen naar shop@monizze.be met onderstaande gegevens:
- Uw btw-nummer en/of aansluitingsnummer
- De nieuwe terminal ID (TID – deze bestaat uit 8 karakters)
Let op: bevindt de terminal zich op een ander adres? Ga dan naar “Hoe voeg ik een extra verkooppunt toe?”