Wie bent u?
Waar kan ik betalen met mijn Monizze maaltijd-, eco- en cadeaucheques?
Er bestaan 3 mogelijkheden om uw maaltijd-, eco– en cadeaucheques uit te geven:
- In een winkel, met uw Monizze-kaart: Er zijn meer dan 30.000 handelszaken in België die de Monizze-kaart aanvaarden.
- Online, via uw MyMonizze-account
- Via Dealzz, ons online voordelenplatform
Als Monizze partner, welke voordelen hebben mijn klanten?
Onze gemeenschappelijke klanten genieten van een uitstekende dienstverlening dankzij onze digitale oplossingen. Dit tegen een zeer concurrentiële prijs.
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op “Wachtwoord vergeten” wanneer u wilt inloggen op uw MyMonizze-account of in de applicatie en kies één van onderstaande mogelijkheden om een nieuw wachtwoord in te stellen:
- Via uw kaartnummer
- Via uw e-mailadres
- Via uw gsm-nummer
U ontvangt uw nieuw wachtwoord via mail of SMS.
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.
Hoe kan ik mijn facturen via domiciliëring betalen?
Om te betalen via domiciliëring downloadt u via uw klantenzone het SEPA-mandaat voor uw onderneming via het tabblad “Mijn onderneming” en “Betalingswijze”.
Vul het SEPA-mandaat in en u laat het activeren door uw bank.
Vervolgens moet u het mandaat versturen naar supportclient@monizze.be zodat wij de domiciliëring kunnen activeren.