Wie bent u?
Hoe kan ik mijn Monizze-kaart blokkeren bij verlies of diefstal?
Is uw Monizze-kaart verloren of gestolen? Er zijn verschillende manieren om ze meteen te blokkeren:
- Via de mobiele app onder “Mijn Kaarten”
- Via MyMonizze op de startpagina via “Kaart blokkeren”
- Via onze klantendienst via het nummer +32 (0)78 05 33 77 (van maandag tot zaterdag tussen 9 en 18 uur). Vergeet uw rijksregisternummer niet klaar te houden wanneer u ons contacteert.
- Telefonisch door te bellen naar Card Stop op het nummer +32 (0)78 170 170 (7 dagen op 7 de klok rond)
Uw werkgever kan uw kaart ook zelf blokkeren via zijn eigen klantenzone.
Ik wil mijn werknemers Monizze maaltijdcheques toekennen. Hoe kan ik klant worden?
Monizze klant worden kan via deze link .
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.
Hoe voeg ik extra terminals toe of verwijder ik een terminal?
Wanneer u een terminal wenst toe te voegen of te verwijderen, dient u een mail te sturen naar shop@monizze.be met onderstaande gegevens:
- Uw btw-nummer en/of aansluitingsnummer
- De nieuwe terminal ID (TID – deze bestaat uit 8 karakters)
Let op: bevindt de terminal zich op een ander adres? Ga dan naar “Hoe voeg ik een extra verkooppunt toe?”
Wat is het voordeel als ik Monizze partner word?
Als Monizze partner geniet u van verschillende unieke voordelen. Zo krijgt u toegang tot verschillende digitale tools. Daarnaast verhoogt u de toegevoegde waarde voor uw klanten en wordt u door het partnerschap maximaal ontlast van administratie.
Contacteer ons partner-team via partner@monizze.be om toegang te krijgen.