Hoe kan ik een activiteit laten terugbetalen via mijn Activ’ cheques?
Hebt u onlangs met een andere betaalmethode betaald voor een activiteit die in aanmerking komt voor de sport- & cultuurcheques?
U kunt uw Activ’-saldo gebruiken om een terugbetaling aan te vragen. Om dit te doen, selecteer een activiteit met het “terugbetaling” icoontje op het platform. Klik op “Ticket toevoegen” onder “Terugbetalingsaanvraag” om een beeld van uw ticket te uploaden. U vult wat extra informatie in vooraleer uw Activ’- saldo gedebiteerd wordt en het bedrag van uw ticket op uw bankrekening wordt gestort.
Als de activiteit waarvoor u terugbetaald wilt worden nog niet beschikbaar is op Activ’, kunt u het tabblad “Een activiteit voorstellen” gebruiken om een aanvraag in te dienen.
Hoe kan ik een activiteit voorstellen die nog niet op het Activ’-platform staat?
Wenst u een activiteit te boeken via een organisatie die nog niet op het Activ’ platform staat?
Heel eenvoudig! Klik op de rubriek ‘Een activiteit voorstellen’ en vul het contactformulier in met de naam en de contactgegevens van de organisatie.
Wij nemen contact op met die organisatie en voegen die aan het Activ’ platform toe.
Hoe krijg ik toegang tot het Activ’ platform?
Hoelang zijn Activ’ cheques geldig?
Activ’ cheques hebben een geldigheidsduur van maximum 15 maanden, vanaf 1 juli van het lopende jaar tot 30 september van het volgende jaar.
Wat kan ik kopen met Activ’ cheques?
Met Activ’ cheques boekt u sport-, culturele en ontspanningsactiviteiten via ons Activ’ platform. Er is een brede waaier activiteiten beschikbaar zoals deelname aan sportactiviteiten en -evenementen, bioscoop- of theaterbezoeken, concerten en festivals, recreatie- en dierenparken, museums en excursies, spa en welzijn, …
Ontdek ons Activ’ netwerk hier.