icon

Raadpleeg ons blogartikel voor meer informatie over de reactivering van uw cheques!

close

FAQ

Verfijn uw zoekopdracht

Hoe kan ik een activiteit voorstellen die nog niet op het Activ’-platform staat?

Wenst u een activiteit te boeken via een organisatie die nog niet op het Activ’ platform staat?  

Heel eenvoudig! Klik op de rubriek ‘Een activiteit voorstellen’ en vul het contactformulier in met de naam en de contactgegevens van de organisatie.  

Wij nemen contact op met die organisatie en voegen die aan het Activ’ platform toe.  

Hoe krijg ik toegang tot het Activ’ platform?

Het Activ’ platform is toegankelijk vanuit de Monizze-app of uw online MyMonizze-account. Log in en klik vervolgens op de blauwe Activ’ knop. Voor alle vragen met betrekking tot het Activ’ platform zelf, vindt u een specifieke FAQ onderaan de homepage van het platform.  

Wat kan ik kopen met Activ’ cheques?

Met Activ’ cheques boekt u sport-, culturele en ontspanningsactiviteiten via ons Activ’ platform. Er is een brede waaier activiteiten beschikbaar zoals deelname aan sportactiviteiten en -evenementen, bioscoop- of theaterbezoeken, concerten en festivals, recreatie- en dierenparken, museums en excursies, spa en welzijn, …  

Ontdek ons Activ’ netwerk hier.

Waar kan ik betalen mijn Monizze Activ’ cheques? 

Activ’ cheques kunnen uitsluitend worden gebruikt op ons Activ’-platform. U kan dus niet via uw Monizze-kaart betalen met Activ’ cheques. Activ’ is ons online platform voor het boeken van sport- en cultuuractiviteiten.  

Ontdek ons Activ’ netwerk hier.

Vind u het antwoord op uw vraag niet?

Contacteer onze experten