Hoe kan ik mijn facturen via domiciliëring betalen?
Om te betalen via domiciliëring downloadt u via uw klantenzone het SEPA-mandaat voor uw onderneming via het tabblad “Mijn onderneming” en “Betalingswijze”.
Vul het SEPA-mandaat in en u laat het activeren door uw bank.
Vervolgens moet u het mandaat versturen naar supportclient@monizze.be zodat wij de domiciliëring kunnen activeren.
Hoe kan ik mijn facturen op mijn klantenzone raadplegen en downloaden?
Via uw klantenzone kunt u alle facturen en creditnota’s raadplegen en downloaden. Via het tabblad “Facturen” zijn uw facturen zowel in pdf- als in xml-formaat beschikbaar.
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord voor mijn klantenzone aanvragen?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, stelt u een nieuw wachtwoord in via de knop “Wachtwoord vergeten”. U dient uw e-mailadres te bevestigen in het daarvoor voorziene veld. De instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord worden vervolgens per mail verstuurd.
Hoe kan ik andere werknemers toegang geven tot de klantenzone?
Via uw klantenzone beheert u de emailadressen die toegang hebben tot de klantenzone. Er kunnen gebruikers worden toegevoegd of verwijderd.
U dient hiervoor in te loggen en vervolgens onder het tabblad “Mijn onderneming” op “Toegang” te klikken. Via de knop “Toegang toevoegen voor gebruiker” voegt u nieuwe gebruikers toe.
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen via mijn klantenzone?
Via uw klantenzone kunt u alle bedrijfsgegevens (adres, e-mailadres, contactpersonen, …) aanpassen in het tabblad “Mijn onderneming”.
Hoe kan ik inloggen op mijn klantenzone?
U logt zich in op uw klantenzone met uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord die u bij uw opstart bij Monizze hebt ontvangen.
- Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord instellen via de knop “Wachtwoord vergeten”.
- Als u uw e-mailadres vergeten bent, kunt u één van onze experten contacteren via dit contactformulier.