icon

Raadpleeg ons blogartikel voor meer informatie over de reactivering van uw cheques!

close

FAQ

Hoe kunnen wij u als werknemer helpen met uw Monizze-kaart?

Verfijn uw zoekopdracht

Wat moet ik doen als mijn Monizze-kaart binnenkort vervalt? 

Indien de vervaldatum van uw Monizze-kaart nadert, wordt er automatisch een nieuwe kaart ter vervanging besteld via uw werkgever.   

Is de kaart reeds vervallen en u hebt nog geen nieuwe kaart ontvangen? Contacteer uw werkgever om te vragen of zij de kaart goed hebben ontvangen.  

Eens u de nieuwe kaart ontvangt en activeert, is uw resterende saldo meteen beschikbaar op uw nieuwe kaart. U hoeft de oude kaart niet te blokkeren.   

Wat moet ik doen als mijn Monizze-kaart niet meer werkt? 

Werkt uw kaart niet meer of wordt uw transactie geweigerd? Controleer dan eerst:  

  • Of uw kaart wel geactiveerd is (via de startpagina van MyMonizze of via “Mijn kaarten” in de Monizze-applicatie)  
  • Of uw kaart nog geldig is (kijk de vervaldatum op uw kaart na)  
  • Of uw nog een beschikbaar saldo hebt  
  • Of de handelaar waar uw transactie geweigerd wordt het product dat beschikbaar is op uw kaart aanvaardt  

Heeft u al deze zaken gecontroleerd en wordt uw Monizze-kaart toch nog geweigerd in verschillende handelszaken? Stuur uw kaart dan per post op naar ons adres: Roger Vandendriesschelaan 18, 1150 Sint-Pieters-Woluwe. Uw kaart zal worden getest en indien nodig, wordt er binnen de 10 werkdagen een nieuwe kaart verstuurd.  

Hoe kan ik mijn Monizze-kaart blokkeren bij verlies of diefstal? 

Is uw Monizze-kaart verloren of gestolen? Er zijn verschillende manieren om ze meteen te blokkeren:  

  • Via de mobiele app onder “Mijn Kaarten” 
  • Via MyMonizze op de startpagina via “Kaart blokkeren”  
  • Via onze klantendienst via het nummer +32 (0)78 05 33 77 (van maandag tot zaterdag tussen 9 en 18 uur). Vergeet uw rijksregisternummer niet klaar te houden wanneer u ons contacteert.  
  • Telefonisch door te bellen naar Card Stop op het nummer +32 (0)78 170 170 (7 dagen op 7 de klok rond)  

Uw werkgever kan uw kaart ook zelf blokkeren via zijn eigen klantenzone.  

Hoe wordt mijn Monizze-kaart opgeladen? 

Uw Monizze-kaart wordt opgeladen nadat wij een bestelling van cheques hebben ontvangen via uw werkgever.   

Zodra er cheques op uw Monizze-account worden opgeladen, ontvangt u een bevestiging via e-mail (indien uw e-mailadres toegevoegd is in uw MyMonizze-account) en/of sms (afhankelijk van de keuze van uw werkgever).  

Hebt u vragen over het aantal toegekende cheques of de waarde van de cheques die u ontvangt? Aarzel dan niet om contact op te nemen met uw werkgever.  

Hoe kan ik mijn Monizze-kaart activeren? 

U kunt uw Monizze-kaart op 2 manieren activeren:  

  • Activatie via sms: stuur de activatiecode vermeld in de begeleidende brief naar het nummer 8844. U zal vervolgens een bevestiging van de activatie ontvangen via SMS en een wachtwoord om in te loggen op uw MyMonizze-account.  
  • Activatie via “MyMonizze”: surf naar mymonizze.be en klik op “Activeer uw kaart online”. Vervolgens vult u de gevraagde velden in. Nadien ontvangt u een bevestigingsmail met uw wachtwoord. Met dit wachtwoord kunt u inloggen op uw MyMonizze-account.  

Naar welk adres wordt mijn Monizze-kaart verzonden?

Monizze-kaarten worden standaard verstuurd naar het postadres van de werkgever, tenzij uw werkgever uitdrukkelijk een andere levermethode verkiest. De kaart wordt geleverd binnen de 10 werkdagen na aanvraag.  

Ik heb mijn Monizze-kaart geblokkeerd. Wanneer ontvang ik mijn nieuwe Monizze-kaart?  

Na blokkering van uw Monizze-kaart, ontvangt u uw kaart binnen de 10 werkdagen 

Eens u de nieuwe kaart ontvangt en activeert, is uw resterende saldo meteen beschikbaar op uw nieuwe kaart. 

Wanneer ontvang ik mijn Monizze-kaart? 

Ontvangt u voor de eerste keer Monizze cheques via uw werkgever?   

Uw Monizze-kaart wordt door uw werkgever aangevraagd. Zelf hoeft u niets te doen. Nadat wij de aanvraag van uw werkgever hebben ontvangen, ontvangt u uw kaart binnen de 10 werkdagen.

Vind u het antwoord op uw vraag niet?

Contacteer onze experten