Hoe krijg ik toegang tot het Activ’ platform?
Ons Activ’ platform is toegankelijk via onze Monizze-app of uw online MyMonizze-account. Log in en klik vervolgens op de blauwe Activ’ knop.
Welke mogelijkheden heb ik met mijn MyMonizze-account?
Via uw MyMonizze-account:
- Raadpleegt u uw saldo en transacties
- Kijkt u uw opladingen na
- Blokkeert u uw kaart
- Ontdekt u het Dealzz-platform, ons online voordelenplatform met het hele jaar door meer dan 100 interessante aanbiedingen en kortingen bij een divers aanbod aan handelspartners
- Beheert u uw persoonlijke gegevens
- …
Hoe kan ik mijn inloggegevens aanpassen?
U past uw inloggegevens (e-mailadres en/of gsm-nummer) aan via uw MyMonizze-account, onder het tabblad “Profiel”.
Hoe kan ik mijn wachtwoord aanpassen?
U past uw wachtwoord aan via uw MyMonizze-account, onder het tabblad “Profiel”.
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op “Wachtwoord vergeten” wanneer u wilt inloggen op uw MyMonizze-account of in de applicatie en kies één van onderstaande mogelijkheden om een nieuw wachtwoord in te stellen:
- Via uw kaartnummer
- Via uw e-mailadres
- Via uw gsm-nummer
U ontvangt uw nieuw wachtwoord via mail of SMS.
Hoe kan ik inloggen op MyMonizze en de Monizze-app?
Inloggen op uw persoonlijk account via de MyMonizze website of de Monizze-app is heel eenvoudig:
- Ga naar uw MyMonizze account of open de Monizze-app.
- Vul het e-mailadres of gsm-nummer in waarmee u uw Monizze-kaart geactiveerd hebt.
- Vul uw persoonlijk wachtwoord in. Bent u uw wachtwoord vergeten? Volg dan deze instructies.