icon

Raadpleeg ons blogartikel voor meer informatie over de reactivering van uw cheques!

close

FAQ

Hoe kunnen wij u als werknemer helpen met MyMonizze en de Monizze-app?

Verfijn uw zoekopdracht

Hoe krijg ik toegang tot het Activ’ platform?

Ons Activ’ platform is toegankelijk via onze Monizze-app of uw online MyMonizze-account. Log in en klik vervolgens op de blauwe Activ’ knop. 

Welke mogelijkheden heb ik met mijn MyMonizze-account?

Via uw MyMonizze-account:  

  • Raadpleegt u uw saldo en transacties  
  • Kijkt u uw opladingen na  
  • Blokkeert u uw kaart 
  • Ontdekt u het Dealzz-platform, ons online voordelenplatform met het hele jaar door meer dan 100 interessante aanbiedingen en kortingen bij een divers aanbod aan handelspartners  
  • Beheert u uw persoonlijke gegevens   
  •  

Hoe kan ik mijn inloggegevens aanpassen?

U past uw inloggegevens (e-mailadres en/of gsm-nummer) aan via uw MyMonizze-account, onder het tabblad “Profiel”.

Hoe kan ik mijn wachtwoord aanpassen?

U past uw wachtwoord aan via uw MyMonizze-account, onder het tabblad “Profiel”

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op “Wachtwoord vergeten” wanneer u wilt inloggen op uw MyMonizze-account of in de applicatie en kies één van onderstaande mogelijkheden om een nieuw wachtwoord in te stellen:  

  • Via uw kaartnummer 
  • Via uw e-mailadres 
  • Via uw gsm-nummer 

U ontvangt uw nieuw wachtwoord via mail of SMS.

Hoe kan ik inloggen op MyMonizze en de Monizze-app?

Inloggen op uw persoonlijk account via de MyMonizze website of de Monizze-app is heel eenvoudig:   

  1. Ga naar uw MyMonizze account of open de Monizze-app.  
  2. Vul het e-mailadres of gsm-nummer in waarmee u uw Monizze-kaart geactiveerd hebt.   
  3. Vul uw persoonlijk wachtwoord in. Bent u uw wachtwoord vergeten? Volg dan deze instructies.

Vind u het antwoord op uw vraag niet?

Contacteer onze experten