Kies het onderwerp waarover u vragen hebt:
Hoe kan ik inloggen op mijn klantenzone?
U logt zich in op uw klantenzone met uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord die u bij uw opstart bij Monizze hebt ontvangen.
- Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord instellen via de knop “Wachtwoord vergeten”.
- Als u uw e-mailadres vergeten bent, kunt u één van onze experten contacteren via dit contactformulier.
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.
Hoe kan ik mijn facturen via domiciliëring betalen?
Om te betalen via domiciliëring downloadt u via uw klantenzone het SEPA-mandaat voor uw onderneming via het tabblad “Mijn onderneming” en “Betalingswijze”.
Vul het SEPA-mandaat in en u laat het activeren door uw bank.
Vervolgens moet u het mandaat versturen naar supportclient@monizze.be zodat wij de domiciliëring kunnen activeren.
Ik wil mijn werknemers Monizze maaltijdcheques toekennen. Hoe kan ik klant worden?
Monizze klant worden kan via deze link .
We hebben de Monizze-kaart van onze werknemer (nog) niet ontvangen.
U moet ongeveer 10 werkdagen rekenen voor de productie en levering van een nieuwe Monizze-kaart. Via uw klantenzone raadpleegt u gemakkelijk de kaartproducties en verzenddata van de Monizze-kaarten van uw werknemers. Ga hiervoor naar het tabblad “Werknemers” en klik op “Kaart creaties”.
Is de verzenddatum al geruime tijd verstreken, maar hebt u de kaart niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. Hou er rekening mee dat de verwerking met de post enkele werkdagen in beslag kan nemen.