icon

Raadpleeg ons blogartikel voor meer informatie over de reactivering van uw cheques!

close

Gun uw medewerkers tot €2150 extra koopkracht in slechts enkele klikken!

Dankzij onze extralegale voordelen kopen uw medewerkers maaltijden, huishoudapparaten, fietsen, ecologische producten, sportieve en culturele activiteiten.
700.000 gebruikers
36.000 handelaars
Maaltijdcheques
100% vrijgesteld, fiscaal
aftrekbaar en 1760€/jaar
Ecocheques
100% vrijgesteld en 250€/jaar
Cadeaucheques
100% vrijgesteld, aftrekbaar voor meeste gelegenheden en 40€/jaar
Activ’ cheques
100% vrijgesteld en 100€/jaar

Waarom kiezen 55.000 ondernemingen voor Monizze?

Ontelbaar veel voordelen

icône
Beste prijs/kwaliteitsverhouding

van de markt

icône
Uitstekende klantenservice

want wij antwoorden binnen 3 beltonen

icône
Geen papierwerk

dankzij 100% automatisering

icône
De Monizze-kaart: 4-in-1

al uw extralegale voordelen op één kaart

icône
Bespaar -57%

in vergelijking met een gelijkwaardig loon

icône
100% vrijgesteld

van sociale bijdragen

icône
Trek nieuw talent aan

met onze extra’s

icône
Combineer

alle extralegale voordelen

Eenvoudig betalen

Met Monizze:

  • Betaalt u in fysieke winkels, online, contactloos
  • Doet u mobiele betalingen met Payconiq en Joyn
  • Raadpleegt u het saldo van uw cheques via uw Monizze-, KBC- of Belfius-app
Colruyt
UCM
KBC
KUL
delaware
Agoria

Meer dan 55.000 ondernemingen kiezen Monizze om het leven van hun werknemers te vergemakkelijken

Dealzz: ons platform voor de beste koopjes

Dealzz is een online platform met meer dan 100 interessante aanbiedingen en kortingen. Dealzz verhoogt de koopkracht en boost uw inspiratie.

Meer dan 700.000 gebruikers kiezen uit:

  • Voordelige cadeaukaarten
  • Promotiecodes

Alle informatie
in onze brochures

Met nieuwe technologieën vinden wij de samenhang van werknemers in België opnieuw uit. Beheer en bestel uw kaarten en cheques via uw klantenzone.

Download en ontdek:
Maaltijdcheques
Ecocheques
Cadeaucheques
Activ’: sport- en cultuurcheques

Colruyt
Fnac
Carrefour
Lidl
MediaMarkt
Delhaize

Ons uitgebreid netwerk: cheques uitgeven bij meer dan 36.000 handelaars

FAQ

Een vraag?

Wat moet ik doen als ik een nieuwe werknemer in dienst neem?

Heeft uw bedrijf net een nieuwe werknemer aangeworven? Er zijn dan twee situaties mogelijk:  

  1. Uw nieuwe werknemer is al in het bezit van een actieve Monizze-kaart:
    De werknemer kan de actieve Monizze-kaart blijven gebruiken, er is geen nieuwe kaart nodig.

    U dient de nieuwe werknemer enkel toe te voegen aan uw bedrijf. Dit doet u via uw klantenzone onder het tabblad “Werknemers” via de knop “Werknemer toevoegen”. Nadat u de gegevens van de werknemer hebt ingevuld, zal ons systeem de actieve kaart van de werknemer automatisch aan uw bedrijfsaccount linken.

  2. Uw nieuwe werknemer heeft nog geen Monizze-kaart:Bestel een nieuwe kaart via de startpagina van uw klantenzone onder “Kaarten bestellen”.

Hoe activeer ik de Monizze-kaart van mijn werknemers?

Werknemers kunnen hun Monizze-kaart op twee manieren activeren. Ze ontvangen samen met hun Monizze-kaart een brief met instructies voor de activatie:

  1. Via SMS: de werknemer dient de code die op de brief staat te versturen naar 8844.
  2. Via MyMonizze: de werknemer kan de Monizzekaart online activeren via deze link.

Is het voor de werknemer niet mogelijk om de Monizzekaart op één van deze manieren te activeren? Activeer de kaart dan voor de medewerker via uw klantenzone. Ga hiervoor naar het tabblad “Werknemers”, selecteer de desbetreffende medewerker en activeer de kaart via “Kaarten”. 

Hoe kan ik Monizze-kaarten bestellen?

Monizze-kaarten bestelt u via uw klantenzone.  

U kunt de Monizze-kaarten manueel bestellen of een Excel-bestand met een standaard bestelformulier downloaden. Wanneer u een groot aantal Monizze-kaarten moet bestellen, raden wij het bestelformulier aan:

  • Manuele bestelling: klik in het tabblad “Werknemers” op “Werknemer toevoegen” en volg de instructies. U kunt uw bestelling voltooien door te klikken op “Bevestigen” of u kunt meer Monizzekaarten bestellen door te klikken op “Nog een kaart toevoegen”.
  • Bestellen via een Excel-bestand: ga naar het tabblad “Bestellingen”, selecteer een product en klik nadien op “Bestand importeren”. Download het standaard bestelformulier en vul de kolommen aangeduid in het geel in. Eens het bestand is ingevuld, kunt u het als “Nieuwe bestelling uploaden”. 

U kunt de bestelling en productie van uw Monizze-kaarten op elk moment controleren in uw klantenzone. Surf daarvoor naar het tabblad “Werknemers” en klik dan op “Overzicht kaartproductie”. Daar vindt u de productiedatum en verwachte verzenddatum van uw Monizzekaarten.  

Binnen welke termijn worden Monizze-kaarten geleverd?

De Monizzekaarten worden steeds geleverd binnen de tien werkdagen na ontvangst van de kaartbestelling.  

Hoe plaats ik een bestelling van cheques bij Monizze?

Er zijn twee manieren om cheques te bestellen bij Monizze:

  1. Via uw sociaal secretariaat: Het is mogelijk om de cheques automatisch te bestellen via uw sociaal secretariaat. Neem contact op met uw sociaal secretariaat als u hiermee wilt starten. 
  2. Via uw klantenzone: u kan de cheques zelf bestellen via uw klantenzone. Dit kan manueel of via een Excel-bestand. Ga hiervoor naar het tabblad “Bestellingen” en selecteer het gewenste product. U kunt uw bestelling invoeren op de pagina of u kunt via een Excel-bestand werken, door te klikken op “Bestand importeren” en vervolgens de stappen te volgen.
Meer FAQ’s

Dealzz: ons voordelenplatform met de beste koopjes

Ontdek het

De Monizze app: veel meer dan een elektronische portefeuille!

Download